{{ctrl.notification}}
هواپیمایی کاسپین

بلیط هواپیما کاسپین

معرفی

شرکت هواپیمایی کاسپین دومین شرکت هواپیمایی خصوصی در ایران است که سال 1372 با 4 فروند هواپیمای یاک 42، فعالیت خود را در عرصه ارائه خدمات مسافربری آغاز کرد.

این شرکت که با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌ کند، مرکز اصلی اش در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران است و در هفته بیش از ۱۰۰پرواز داخلی و خارجی دارد.

کاسپین از سال 1379 با خرید پنج فروند هواپیمای ملکی توپولوف 154، برای توسعه ناوگان خود قدم برداشته است. از جمله موفقیت‌ های شرکت هواپیمایی کاسپین می‌ توان به توسعه ناوگان هوایی کشور در تایپ جدید بوئینگ 737 و اخذ مجوزهای لازم در این زمینه اشاره کرد. به گونه‌ ای که شرکت هواپیمایی کاسپین اولین دارنده هواپیمای بوئینگ 737 ملکی عملیاتی در کشور، تنها مرکز نگهداری و تعمیرات بومی تایپ هواپیمای بوئینگ 737 و اولین مرکز آموزش این تایپ در سطوح خلبان، مهماندار و تکنسین‌ های فنی است.

شرکت کاسپین با تغییرات جدید مدیریتی در سطح مدیر عامل و معاونت بازرگانی استراتژی توسعه ناوگان را در پیش گرفته و هم اکنون ناوگان اش به را ۱۰فروند رسانده است و پیش بینی می‌ شود این عدد تا پایان سال ۲۰۱۷به۱۶فروند برسد.

 

 حادثه در خط هوایی کاسپین

 روز چهارشنبه ۲۴تیر ۱۳۸۸، پرواز شماره ۷۹۰۸هواپیمایی کاسپین، حوالی قزوین بین روستاهای فارسیان و جنت‌آباد دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. این پرواز که یک پرواز تجاری بود، با هواپیمایی از مدل توپولف تی یو-۱۵۴از فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد ایروان در حال پرواز بود. در این سانحه تمام ۱۶۸سرنشین هواپیما شامل ۱۵۳مسافر و ۱۵ خدمه آن جان باختند.

در میان جان باختگان این پرواز اعضای تیم ملی جودو نوجوانان ایران، لون داویدیان نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی، ناتلا نیکولاوا همسر سفیر گرجستان در ایران، عبدی یمینی آهنگساز و مارتیک درآوانسیان، پایه‌گذار رشته ارتوپدی فنی ایران نیز بودند.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما به سایت بلیط یار مراجعه کنید.

مقاصد

 مقصدهای داخلی شرکت هواپیمایی کاسپین شامل مشهد، اهواز، کیش، تبریز، کرمانشاه، چابهار، زاهدان، دزفول، بندرعباس و قشم، و مقصدهای خارجی آن شامل شهرهای استانبول، ازمیر، اسپارتا، اربیل، سلیمانیه، بغداد، نجف و دبی می شود.

 

date_range جمعه 08 بهمن 1395 remove_red_eye 7428 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0